Advokatbladet
25.01.2017
■ Bing Hodnelands surfeglade Jon Wessel Aas oppfordret folk på Facebook som uttaler seg om Mahad-saken og tap av statsborgerskap til å sette seg
...skikkelig inn i saken:
«Når det gjelder Mahad-saken og reglene om tap av statsborgerskap (for dem som har fått dette etter søknad i sin tid), bør folk som uttaler seg, sette seg litt inn i reglene (som Stortinget har vedtatt om dette), og som på dette punktet formelt sett er innenfor Europarådets konvensjon om statsborgerskap. Konvensjonens artikkel 7 åpner for å tilbakekalle et statsborgerskap også der tilbak
Gå til mediet«Når det gjelder Mahad-saken og reglene om tap av statsborgerskap (for dem som har fått dette etter søknad i sin tid), bør folk som uttaler seg, sette seg litt inn i reglene (som Stortinget har vedtatt om dette), og som på dette punktet formelt sett er innenfor Europarådets konvensjon om statsborgerskap. Konvensjonens artikkel 7 åpner for å tilbakekalle et statsborgerskap også der tilbak


































































































