Dagligvarehandelen
09.04.2019
Enkelte ting går aldri av moten, som solo. Og i forkant av årets påske er den ikoniske, norske brusen mer på moten enn noen gang - hos BikBok!
Tre dagligvarer er uløselig knyttet til en god, norsk påske: Kvikk-Lunsj, appelsiner og Solo.
Det gjenspeiles i disse dager i dagligvarebutikker over hele landet, med fantasifulle sameksponeringer av de tre nevnte produktene sammen med ski og staver og gjerne en Solo-genser. Men hvorfor ble det slik?
Friluftsaktiviteter
- Jeg har gått gjennom en masse gamle annonser, og selv om jeg ikke har sett noe som er direkte relatert til påske, har Solos markedsføring alltid vært knyttet til aktiviteter ute i det fri, forteller Maria Heimisdottir Brennodden, senior merkevaresjef for Solo i Ringnes.
Uansett årsak, er det ingen tvil om at kundene dine vil ha Solo i påsken. I fjor fant 17 prosent av det totale Solo-salget sted i løpet av tre uker: i selv
Gå til medietDet gjenspeiles i disse dager i dagligvarebutikker over hele landet, med fantasifulle sameksponeringer av de tre nevnte produktene sammen med ski og staver og gjerne en Solo-genser. Men hvorfor ble det slik?
Friluftsaktiviteter
- Jeg har gått gjennom en masse gamle annonser, og selv om jeg ikke har sett noe som er direkte relatert til påske, har Solos markedsføring alltid vært knyttet til aktiviteter ute i det fri, forteller Maria Heimisdottir Brennodden, senior merkevaresjef for Solo i Ringnes.
Uansett årsak, er det ingen tvil om at kundene dine vil ha Solo i påsken. I fjor fant 17 prosent av det totale Solo-salget sted i løpet av tre uker: i selv


































































































