Magma
18.08.2020
Kommunikasjon er kanskje ditt viktigste karrierverktøy. Her er ti kommunikasjonsferdigheter som vil løfte karrieren din.
God utdannelse og faglig styrke kan hjelpe deg til å få jobben du har lyst på. Det er likevel ingen garanti for å gjøre suksess i denne jobben. Skal du trives, blomstre og prestere ditt aller beste i en hvilken som helst stilling i arbeidslivet, må du lykkes i å utvikle gode relasjoner til dine ledere og kolleger.
Kommunikasjon er den magiske nøkkelen til å utvikle gode relasjoner både i og utenfor organisasjonen. Skal du realisere ditt fulle faglige potensial, må du være fremragende til å kommunisere, både skriftlig og muntlig. God kommunikasjon hjelper deg til å utvikle tre ferdigheter som kjennetegner mange av dem som lykkes i arbeidslivet: 1) evnen til å ta initiativ, være tydelig og kommunikativ, 2) evnen til nytenkning, nysgjerrighet og visjon, og 3) evnen til å stø
Gå til medietKommunikasjon er den magiske nøkkelen til å utvikle gode relasjoner både i og utenfor organisasjonen. Skal du realisere ditt fulle faglige potensial, må du være fremragende til å kommunisere, både skriftlig og muntlig. God kommunikasjon hjelper deg til å utvikle tre ferdigheter som kjennetegner mange av dem som lykkes i arbeidslivet: 1) evnen til å ta initiativ, være tydelig og kommunikativ, 2) evnen til nytenkning, nysgjerrighet og visjon, og 3) evnen til å stø