Han skrev følgende på Facebook:
«Dette mener jeg blir helt feil. De uorganiserte har ingen rett til å i det hele tatt få være med på møtene og kunne komme med innspill av noe som helst slag. Hvis de ansatte vil samles i bedriften for å ha sosialt samvær så er det en ting, men å få være til stede og få innsyn i klubbens aktiviteter og agenda er ikke bra. Jeg forstår tillitsvalgte som lyst på å samle kollegaene, men dette blir feil. Det kan tas utenfor klubbaktivitet. Og da Arbeidsmanden legger dette fram som en «gladsak» sender det feil signal. Dette er ikke en artikkel Arbeidsmanden skal framheve på sin Facebook side. At det er fint at de organiserte og uorganiserte skal samles i klubben med tilnærmet like rettigheter? Dette burde fjernes, både fra Facebook og fra Arbeidsmanden sin side.»
- Ikke en «suksesshistorie»
Det er to ting Holt reagerer på. At Arbeidsmanden skiver om saken, og at de uorganiserte får bli en del av klubben.
Jon Espen Holt, klubbleder i Polygon a


































































































