Dagligvarehandelen
16.11.2021
Koronanedstengningen bidro til et løft på nær 10 prosent for Toro Rett i koppen i fjor. I år tror Orkla veksten vil fortsette og lande på 15 prosent.
Toro Rett i koppen så dagens lys allerede i 1985. Det var før Orkla kjøpte Toro nesten 20 år senere.
- Også den gang var det behov for noe i koppen som var lettvint å lage og som smakte ekstra godt, sier produktansvarlig Tone Blomlie Mannseth.
Tre segmenter
Siden starten har det blitt adskillig større bredde på Toro Rett i koppenporteføljen. Orkla har delt den i segmentene koppretter, porsjonsssupper og varm drikke. Kopprettene er det seks varianter av, mens porsjonssuppene finnes i ti ulike typer.
- Varm drikke består av smakene sjokoladedrikk, lett sjokoladedrikk og solbærtoddy, fremholder Tone Blomlie Mannseth.
10-pakningen med sjokoladedrikk er den store slageren
Gå til mediet- Også den gang var det behov for noe i koppen som var lettvint å lage og som smakte ekstra godt, sier produktansvarlig Tone Blomlie Mannseth.
Tre segmenter
Siden starten har det blitt adskillig større bredde på Toro Rett i koppenporteføljen. Orkla har delt den i segmentene koppretter, porsjonsssupper og varm drikke. Kopprettene er det seks varianter av, mens porsjonssuppene finnes i ti ulike typer.
- Varm drikke består av smakene sjokoladedrikk, lett sjokoladedrikk og solbærtoddy, fremholder Tone Blomlie Mannseth.
10-pakningen med sjokoladedrikk er den store slageren