Byggfakta
14.06.2016
Byggfakta har prøvekjørt denne tredje generasjon Trafic fra Renault. At Renault har toppet listene over de mest solgte varebilene i Europa, hvert eneste år, siden 1998, er ikke tilfeldig. Trafic anno 2016 gjør så visst ingen skam på sine forgjengere.
Motoren i nye Trafic kommer fra den nyeste generasjonen 1, 6 dCi, utviklet av Renault, og er utstyrt med avansert teknologi som gjør det mulig å redusere drivstofforbruket med 0, 1l/mil.
Den kommer i tre motoralternativer, dCi 90 hk, Twin Turbo dCi 120 hk (testbilen) og Twin Turbo dCi 140 hk.
IKLEDD DOBBEL TURBO oser Trafic av pur kjøreglede, og sørger for jevn akselerasjon, samtidig som den gir større kraft ved høye turtall. Den første turboen, med svært lav motstand, gir høyt dreiemoment ved lave turtall og høy reaksjonsevne ved oppstart og fartsøkning. Den andre turboen tar over ved høyere turtall. Den gjør det m
Gå til medietDen kommer i tre motoralternativer, dCi 90 hk, Twin Turbo dCi 120 hk (testbilen) og Twin Turbo dCi 140 hk.
IKLEDD DOBBEL TURBO oser Trafic av pur kjøreglede, og sørger for jevn akselerasjon, samtidig som den gir større kraft ved høye turtall. Den første turboen, med svært lav motstand, gir høyt dreiemoment ved lave turtall og høy reaksjonsevne ved oppstart og fartsøkning. Den andre turboen tar over ved høyere turtall. Den gjør det m


































































































