VVS Aktuelt
21.09.2021
Ramirent går nå i bresjen i kampen mot brystkreft. Ikke bare sponser selskapet årets Rosa sløyfe-løp med utstyr til å gjennomføre arrangementet, men de ansatte skal også selv løpe for den gode saken.
Rosa sløyfe-løpet, som nå arrangeres for sjette året på rad, har som mål å skape økt oppmerksomhet rundt brystkreft-saken. Arrangementet har så langt samlet 40.000 deltakere og fått inn syv millioner kroner til kreft-arbeidet. I Norge er det Kreftforeningen og Brystkreftforeningen som står sammen om aksjonen.
Les merKVINNENETTVERK VIL HA MED FLERE MENN
Utleieselskapet er tungt inne og sponser årets løp med blant gratis leie av publikumsgjerder og toaletter i de seks byene der arrangementene foregår. - I tillegg får samtlige deltakere 40 prosent rabatt på én leie hos selskapet, forklarer leder av kvinnenettverket i Ramirent; økonomidirektør Dortea Gjervik som legger til at