AddToAny

Produktnytt:

Mr Brownie fyller et hull
Det kommer nå to varianter av Mr Brownie til norsk dagligvare, Chocolate Brownies og Lemon Cakes. Chocolate Brownies er klassiske sjokoladebrownies, myke og saftige med biter av belgisk sjokolade. Lemon Cakes er et friskt alternativ til alle sjokoladevariantene. Muffinsen er naturlig smaksatt med sitrussmak.
Det er åtte individuelle brownies/kaker i en forbrukerpose. Produktene har relativt lang holdbarhet og skal stå på vanlig hylleplass. Nettovekt er 200 g, som gir 25 g per porsjonsbit. De er individuelt innpakket for at de skal holde seg saftige og gode.
- Dette skaper en ny dynamikk i kategorien, perfekt til å dele eller kun ta en bit av gangen, sier Martine Breiseth i Conaxess Trade og mener Mr Brownie ikke ligner noe annet i det norske markedet.
- I kakehyllen finner man stort sett kaker giflar og muffins. Mr Brownie fyller et hull i kakehyllen. Dette er et produkt vi har manglet, mener Breiseth, som synes Mr Brownie er en «sykt kul» merkevare, som appellerer til en bred målgruppe.
- Merkevaren har truffet alle her i selskapet i hvert fall - både unge og eldre. I tillegg, og viktigst av alt, smaker produktene veldig godt, noe som gjør at de har klart å få god distribusjon i norsk dagligvare, sier Breiseth. Nyhetene skal ha bred distribusjon i Norgesgruppen og Coop.
Produsenten er Magdalenas Lazaro, er et spansk familieeid selskap utviklet gjennom tre generasjoner, og alle kakene produseres i deres egen fabrikk i Spania.

Pølser på tur
Finsbråten Knäcker Kylling, Chipotle og Ost er en kyllingpølse med det Scandza betegner som den perfekte kombinasjonen
Gå til mediet

Flere saker fra Dagligvarehandelen

Haugen-Gruppen overtar distribusjonen av PepsiCo sin portefølje i Norge fra nyttår: Snacksmerkene Lay's, Doritos og Cheetos, og frokostblandingen Quaker Cruesli.
Dagligvarehandelen 11.11.2025
Dagligvarehandelen 11.11.2025
Siden lanseringen i september har Kvikk Lunsj Biter blitt populær. Allerede er over én million poser solgt ut av butikk.
Dagligvarehandelen 11.11.2025
Meny Løren i Oslo markedsfører seg med rette som «Julebrusbutikken». År for år har sortimentet vokst, og i år er hele 85 sorter på plass i hyllene.
Dagligvarehandelen 11.11.2025
Dagligvarehandelen 11.11.2025

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batmagasinet bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalisten juristkontakt khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport Kontekst lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sykepleien synkron tannhelsesekreteren Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt