Dagligvarehandelen
28.02.2023
Mr Brownie fyller et hull
Det kommer nå to varianter av Mr Brownie til norsk dagligvare, Chocolate Brownies og Lemon Cakes. Chocolate Brownies er klassiske sjokoladebrownies, myke og saftige med biter av belgisk sjokolade. Lemon Cakes er et friskt alternativ til alle sjokoladevariantene. Muffinsen er naturlig smaksatt med sitrussmak.
Det er åtte individuelle brownies/kaker i en forbrukerpose. Produktene har relativt lang holdbarhet og skal stå på vanlig hylleplass. Nettovekt er 200 g, som gir 25 g per porsjonsbit. De er individuelt innpakket for at de skal holde seg saftige og gode.
- Dette skaper en ny dynamikk i kategorien, perfekt til å dele eller kun ta en bit av gangen, sier Martine Breiseth i Conaxess Trade og mener Mr Brownie ikke ligner noe annet i det norske markedet.
- I kakehyllen finner man stort sett kaker giflar og muffins. Mr Brownie fyller et hull i kakehyllen. Dette er et produkt vi har manglet, mener Breiseth, som synes Mr Brownie er en «sykt kul» merkevare, som appellerer til en bred målgruppe.
- Merkevaren har truffet alle her i selskapet i hvert fall - både unge og eldre. I tillegg, og viktigst av alt, smaker produktene veldig godt, noe som gjør at de har klart å få god distribusjon i norsk dagligvare, sier Breiseth. Nyhetene skal ha bred distribusjon i Norgesgruppen og Coop.
Produsenten er Magdalenas Lazaro, er et spansk familieeid selskap utviklet gjennom tre generasjoner, og alle kakene produseres i deres egen fabrikk i Spania.
Pølser på tur
Finsbråten Knäcker Kylling, Chipotle og Ost er en kyllingpølse med det Scandza betegner som den perfekte kombinasjonen
Gå til medietDet kommer nå to varianter av Mr Brownie til norsk dagligvare, Chocolate Brownies og Lemon Cakes. Chocolate Brownies er klassiske sjokoladebrownies, myke og saftige med biter av belgisk sjokolade. Lemon Cakes er et friskt alternativ til alle sjokoladevariantene. Muffinsen er naturlig smaksatt med sitrussmak.
Det er åtte individuelle brownies/kaker i en forbrukerpose. Produktene har relativt lang holdbarhet og skal stå på vanlig hylleplass. Nettovekt er 200 g, som gir 25 g per porsjonsbit. De er individuelt innpakket for at de skal holde seg saftige og gode.
- Dette skaper en ny dynamikk i kategorien, perfekt til å dele eller kun ta en bit av gangen, sier Martine Breiseth i Conaxess Trade og mener Mr Brownie ikke ligner noe annet i det norske markedet.
- I kakehyllen finner man stort sett kaker giflar og muffins. Mr Brownie fyller et hull i kakehyllen. Dette er et produkt vi har manglet, mener Breiseth, som synes Mr Brownie er en «sykt kul» merkevare, som appellerer til en bred målgruppe.
- Merkevaren har truffet alle her i selskapet i hvert fall - både unge og eldre. I tillegg, og viktigst av alt, smaker produktene veldig godt, noe som gjør at de har klart å få god distribusjon i norsk dagligvare, sier Breiseth. Nyhetene skal ha bred distribusjon i Norgesgruppen og Coop.
Produsenten er Magdalenas Lazaro, er et spansk familieeid selskap utviklet gjennom tre generasjoner, og alle kakene produseres i deres egen fabrikk i Spania.
Pølser på tur
Finsbråten Knäcker Kylling, Chipotle og Ost er en kyllingpølse med det Scandza betegner som den perfekte kombinasjonen


































































































