Dagligvarehandelen
12.06.2018
Suksessoppskriften hos den andre eneren i Spiritundersøkelsen, Orkla, er ikke ulik den de bruker i Tine.
- Vi trener mye på hvordan vi skal fremstå overfor våre kunder, bekrefter salgsdirektør Kristoffer Ellingsen i Orkla Foods norge.
i likhet med tine, får Orkla Foods' salgskorps mye skryt når det kommer til kunnskap om lokale forhold.
- Å kjenne den enkelte kjøpmanns butikk og lokale forhold er viktig. gjennom treningen vektlegger vi å tilpasse kategorikunnskap og relevant argumentasjon til den enkelte kjede og butikk.
ifølge kjøpmennene, er ikke Orkla bare best på kampanjer og lanseringer, men også den mest lønnsomme leveran
Gå til medieti likhet med tine, får Orkla Foods' salgskorps mye skryt når det kommer til kunnskap om lokale forhold.
- Å kjenne den enkelte kjøpmanns butikk og lokale forhold er viktig. gjennom treningen vektlegger vi å tilpasse kategorikunnskap og relevant argumentasjon til den enkelte kjede og butikk.
ifølge kjøpmennene, er ikke Orkla bare best på kampanjer og lanseringer, men også den mest lønnsomme leveran


































































































