Posthornet
24.02.2021
På nettsidene til Fagforbundet Post og finans gjøres flere viktige endringer. - Det blir fresht og brukervennlig, ikke minst det nye hyttebookingssystemet, sier Marit Holøien, Julie Laate og Cathrine Ertsås.
Medlemmene som nå klikker seg inn på nettsidene til forbundet og medlemstjenestene for Fagforbundet Post og finans vil merke at det er mye nytt. - Vi er veldig fornøyde og har fått tilbakemeldinger på at dette er blitt veldig brukervennlig og mer moderne, sier Marit Holøien, Julie Laate, Mona Nesfeldt og forbundssekretær Cathrine S. Ertsås.
Medlemstjenester og app
Mona Nesfeldt jobber med medlemsservice og sier det her gjøres flere grep, som en direkte følge av at Postkom gikk inn i Fagforbundet.
- Overgangen gjør at noen kontonummer må byttes ut med nye. Det samme gjelder medlemsnumre. Her er det viktig å understreke at dette skal skje sømløst og automatisk. Medlemmene trenger ikke å foreta seg noe aktivt. Det gjelder også alt knyttet til forsikringene i Fremtind og LO Favør, tilføyer hun.
Naturlig nok utløser nye medlemsnumre behov for nye medlemskort. Spørsmål rundt dette har det ikke skortet på, og det antydes at
Les opprinnelig artikkelMedlemstjenester og app
Mona Nesfeldt jobber med medlemsservice og sier det her gjøres flere grep, som en direkte følge av at Postkom gikk inn i Fagforbundet.
- Overgangen gjør at noen kontonummer må byttes ut med nye. Det samme gjelder medlemsnumre. Her er det viktig å understreke at dette skal skje sømløst og automatisk. Medlemmene trenger ikke å foreta seg noe aktivt. Det gjelder også alt knyttet til forsikringene i Fremtind og LO Favør, tilføyer hun.
Naturlig nok utløser nye medlemsnumre behov for nye medlemskort. Spørsmål rundt dette har det ikke skortet på, og det antydes at