Dagligvarehandelen
30.04.2024
I Fredrikstad har Brynild tre fabrikker under samme tak - sukkervare, sjokolade og nøtter. Og alle står de klare med nyheter til mai-vinduet.
Den 129 år gamle familiebedriften Brynild merkes ikke ved alderen. Tvert om, her drives produktutvikling i ungdommelig tempo i alle de tre fabrikkene.
- Dette gir oss en mulighet til å skape innovasjoner som kombinerer smaker, ingredienser og kompetanse på tvers av fabrikkene våre. Slik er vi med på å drive utvikling i markedet, fremholder produktsjef André Blaaflat.
«Godis-faktor»
Dent er en velkjent merkevare fra Fredrikstad-bedriften. I 2017 ble Dent Crush lansert hvor den klassiske tyggepastillen fikk en ekstra dimensjon - et ytterlag som ga to smaksopplevelser i én og samme pastill. Det ga startskuddet for nye smakskombinasjoner og knyttet pastiller tettere til suk
Gå til mediet- Dette gir oss en mulighet til å skape innovasjoner som kombinerer smaker, ingredienser og kompetanse på tvers av fabrikkene våre. Slik er vi med på å drive utvikling i markedet, fremholder produktsjef André Blaaflat.
«Godis-faktor»
Dent er en velkjent merkevare fra Fredrikstad-bedriften. I 2017 ble Dent Crush lansert hvor den klassiske tyggepastillen fikk en ekstra dimensjon - et ytterlag som ga to smaksopplevelser i én og samme pastill. Det ga startskuddet for nye smakskombinasjoner og knyttet pastiller tettere til suk


































































































