HK-Nytt
23.01.2019
Partene ble enige like før jul.
Etter en tids diskusjoner, undertegnet partene i arbeidslivet en ny avtale for et inkluderende arbeidsliv. Den skal gjelde ut 2022. LO er fornøyd.
- Nå sikrer vi full lønn under sykdom, samtidig som
Les opprinnelig artikkel- Nå sikrer vi full lønn under sykdom, samtidig som


































































































