Dagligvarehandelen
28.10.2025
Fallende omsetning på blader og magasiner har fått Bladcentralen til å utvide produktporteføljen vesentlig. Nå gjør selskapet stor suksess med spin off-produkter fra tv-serien «Norges dummeste».
De bladansvarlige i butikkene har visst det lenge: bladsalget har falt jevnt og trutt over flere år. Bladcentralen, som distribuerer blader og magasiner til landets kiosker, bensinstasjoner og dagligvarebutikker, har derfor tatt grep for å kompensere for det reduserte volumet.
Mer enn blader
- Vi har de siste årene utvidet produktporteføljen til å favne langt mer enn blader og magasiner, forteller daglig leder Erik Thorhallsson i Bladcentralen.
- Først utvidet vi sortimentet med et begrenset utvalg av bøker, deretter har vi lagt til produkter som familiespill, samlerkort, og ulike hjernetrim produkter. Vi har en unik distribusjon og vil forts
Gå til medietMer enn blader
- Vi har de siste årene utvidet produktporteføljen til å favne langt mer enn blader og magasiner, forteller daglig leder Erik Thorhallsson i Bladcentralen.
- Først utvidet vi sortimentet med et begrenset utvalg av bøker, deretter har vi lagt til produkter som familiespill, samlerkort, og ulike hjernetrim produkter. Vi har en unik distribusjon og vil forts


































































































