Dagligvarehandelen
08.06.2016
Forrige uke avholdt Norgesgruppen sitt årlige leverandørtreff, der det ble delt ut tre priser: Årets leverandør, Årets Nyhet og Årets KAM Årets priser er i hovedsak basert på Norgesgruppens egen Leverandørundersøkelse,
som har over 330 respondenter blant profilhusene sentralt og deres driftsapparat, og der de besvarer spørsmål knyttet til blant annet leverandørens evne til å gjennomføre aktiviteter, skape vekst og verdi, samt oppfølging og bidrag til kjedenes lønnsomhet. I tillegg har er det kriterier som vektlegger pris.
Les merNorgesgruppen gir ut leverandørprisene fordi leverandørene er våre viktigste partnere og vi ønsker å trekke frem det gode arbeidet de gjør, sier konserndirektør for innkjøp Øyvind Andersen i en pressemelding.
Norgesgruppen håper prisene motiverer leverandørene til å strekke seg stadig lenger i å finne gode, felles løsninger, samtidig som de ønsker å fremheve og belønne sterke


































































































