Dagligvarehandelen
22.02.2022
Fredrikstad-bryggeriet feirer 10 år med nytt design, nytt øl og nye listinger, men med den samme filosofien de har holdt på siden oppstarten.
Akkurat hvordan jubileet vil bli feiret, er ikke avklart. Styrelederen fikk nylig oppdraget med å planlegge en markering til høsten.
20 prosent årlig vekst
De siste 10 årene har i stor grad gått etter planen: nøysom, kontinuerlig vekst og bygging sten på sten.
- Dere bærer navnet med rette?
- Ja, og vi kunne ikke hett Hurtigbryggeriet, akkurat, fastslår markedssjef Pål Pettersen.
Både i 2020 og 2021 vokste Nøisom med rundt 20 prosent, og har nå nådd en omsetning på 25 millioner.
- Strategien har siden starten vært å vokse hvert år, men å vokse sakte. Vi vil gjøre ting skikkelig og ikke gå hardt ut og brenne oss, slik mange andre har gjort. Nå er vi godt posisjonert for å fortsette veksten, mene
Gå til mediet20 prosent årlig vekst
De siste 10 årene har i stor grad gått etter planen: nøysom, kontinuerlig vekst og bygging sten på sten.
- Dere bærer navnet med rette?
- Ja, og vi kunne ikke hett Hurtigbryggeriet, akkurat, fastslår markedssjef Pål Pettersen.
Både i 2020 og 2021 vokste Nøisom med rundt 20 prosent, og har nå nådd en omsetning på 25 millioner.
- Strategien har siden starten vært å vokse hvert år, men å vokse sakte. Vi vil gjøre ting skikkelig og ikke gå hardt ut og brenne oss, slik mange andre har gjort. Nå er vi godt posisjonert for å fortsette veksten, mene


































































































