VVS Aktuelt
20.11.2018
Familiebedriften Korsbakken Trading har i 40 år levert designprodukter til badet, med stor suksess. Men bedriften hviler ikke på laurbærene, og varsler sterkere satsing på blant annet sosiale medier som Instagram og Facebook, i kampen om potensielle kunder.
- Rørleggerproffen er vår salgskanal. Den direkte kontakten og det nære samarbeidet, har vært viktig for oss. Det gir oss tilgang til statistikkmateriell, i forhold til produktnyheter, og hjelper oss med kunnskap om hva som etterspørres, og hva som er lurt å ha i utstillingen ute i rørleggerbutikkene vi leverer til. Selv om vi ikke skal selge produktene våre til forbruker, ønsker vi å inspirere dem gjennom gode nettsider og et sterkere engasjement på sosiale medier, og at de deretter tar turen innom våre forhandlere, understreker Lars Korsbakken, salgssjef i Korsbakken Tradin
Gå til mediet