Dagligvarehandelen
11.06.2019
salget av snus over internett har vokst med rekordfart de siste årene. Lave priser og rask levering lokker kundene. nykommer snushjem tror de vil selge snus for 200 millioner kroner i første hele driftsår.
Stadig flere selskaper melder seg på i kampen om snuskundene på nett. Med navn som Snus.com, Snuskongen og Snuslageret, etterlates det ingen tvil om hva som er hovedproduktet, og lokkemidlene er levering rett hjem til godt under butikkpriser.
Og slikt blir det god butikk av. Snuslageret, som eies av det svenske Snusbolaget, hadde ifølge kommunikasjonssjef Markus Lindblad alene en snusomsetning i Norge på 500 millioner kroner i fjor. Med slike utsikter er det ikke rart flere melder seg på i konkurransen.
På døra samme dag
Snushjem.no er ett av de siste sk
Gå til medietOg slikt blir det god butikk av. Snuslageret, som eies av det svenske Snusbolaget, hadde ifølge kommunikasjonssjef Markus Lindblad alene en snusomsetning i Norge på 500 millioner kroner i fjor. Med slike utsikter er det ikke rart flere melder seg på i konkurransen.
På døra samme dag
Snushjem.no er ett av de siste sk


































































































