Dagligvarehandelen
30.04.2024
Kald følger opp fjorårets suksess med hard seltzers og entrer øl-segmentet med Kald Mexican Lager Lite.
Merkevaren Kald ble lansert med brask og bram i mars i fjor med Kald Hard Seltzers jordbær og kiwi, samt bringebær og fersken. Ifølge Vetle Hanssen Brevik, arbeidende styreleder i The Big Norwegian, endte Kald Hard Seltzer opp med å bli vekstvinneren innenfor rusbrus, sider og seltzer i 2023.
God synlighet
- I 2023 hadde vi i realiteten kun tre kvartaler med drift. Med det endte omsetningen vår på over 10 millioner kroner. Vi solgte nesten 500.000 bokser med Kald, som er langt over det vi hadde trodd ved starten av året, fremholder Brevik, og legger til:
- Vi fikk muligheten i Norgesgruppen gjennom frivillig listing, men fikk en fantastisk synlighet i butikk først og fremst takket
Gå til medietGod synlighet
- I 2023 hadde vi i realiteten kun tre kvartaler med drift. Med det endte omsetningen vår på over 10 millioner kroner. Vi solgte nesten 500.000 bokser med Kald, som er langt over det vi hadde trodd ved starten av året, fremholder Brevik, og legger til:
- Vi fikk muligheten i Norgesgruppen gjennom frivillig listing, men fikk en fantastisk synlighet i butikk først og fremst takket


































































































