Baker og Konditor
04.02.2020
Å utvikle et godt konsept er en viktig del av innovasjonsarbeidet i en bedrift. Det handler om å finne ut hvem man er og hva man vil.
OVERRASKENDE MANGE er litt i tvil om hva deres egen bedrift er spesielt god på, og hvilken posisjon de ønsker å ha i markedet.
Det sier strategisk rådgiver Kari Hasselknippe. Hun har til sammen 25 års erfaring fra kommersielle stillinger innen hotell og reiseliv, hvorav 14 år som salgs- og markedsdirektør ved Grand Hotel i Oslo. For tre år siden startet hun sitt eget konsulentselskap, og da ble Grini Hjemmebakeri en av hennes første kunder. Hasselknippe Consulting hjelper servicebedrifter med å legge smarte strategier for kommunikasjon, merkevarebygging og konseptutvikling.
Bedriftens formål
- Det å bruke litt tid og ressurser på konseptutvikling, er gull verdt. Jeg mener faktisk at det å ha et godt konsept og v
Gå til medietDet sier strategisk rådgiver Kari Hasselknippe. Hun har til sammen 25 års erfaring fra kommersielle stillinger innen hotell og reiseliv, hvorav 14 år som salgs- og markedsdirektør ved Grand Hotel i Oslo. For tre år siden startet hun sitt eget konsulentselskap, og da ble Grini Hjemmebakeri en av hennes første kunder. Hasselknippe Consulting hjelper servicebedrifter med å legge smarte strategier for kommunikasjon, merkevarebygging og konseptutvikling.
Bedriftens formål
- Det å bruke litt tid og ressurser på konseptutvikling, er gull verdt. Jeg mener faktisk at det å ha et godt konsept og v