Frifagbevegelse.no
24.10.2016
Svein Harald Larsen i Nelfo mener det ikke er noen grunn til at kvinner ikke skal gjøre det like bra som mannfolka i yrkeskonkurransen, men få kvinner i elektro og tele generelt gir få kvinner i uttaket til NM.
Lag ditt eget nyhetsbrev: