Dagligvarehandelen
12.03.2024
Hos Extra Lista griper mange til kjedens kundeaviser etter at de har passert dørstokken i butikken.
-Kundene benytter seg ganske mye av kundeavisene som ligger i butikken, konstaterer butikksjef Nadia Køhn.
De som allerede har fått avisen hjem i postkassen, pleier ikke å ta den med til Extra-butikken.
- Men de har gjerne lest den på forhånd, fremholder butikksjefen.
- Mange kunder jakter på tilbudsvarer, men ikke bare, legger hun til.
Mer bevisste
Dagligvarehandelen er den desidert største reklamekjøperen her til lands. I fjor kjøpte bransjen reklame for neste fire milliarder, viser tall fra NielsenIQ.
Av dette stod lavpriskjedene for 2,4 milliarder, fordelt med 870 millioner på Rema, 803 millioner på Kiwi og 741 millioner på Extra.
Kundeaviser på papir er - tross all digitalisering - fortsatt en av de viktigste plattformene f
Gå til medietDe som allerede har fått avisen hjem i postkassen, pleier ikke å ta den med til Extra-butikken.
- Men de har gjerne lest den på forhånd, fremholder butikksjefen.
- Mange kunder jakter på tilbudsvarer, men ikke bare, legger hun til.
Mer bevisste
Dagligvarehandelen er den desidert største reklamekjøperen her til lands. I fjor kjøpte bransjen reklame for neste fire milliarder, viser tall fra NielsenIQ.
Av dette stod lavpriskjedene for 2,4 milliarder, fordelt med 870 millioner på Rema, 803 millioner på Kiwi og 741 millioner på Extra.
Kundeaviser på papir er - tross all digitalisering - fortsatt en av de viktigste plattformene f


































































































