Dagligvarehandelen
13.12.2016
Circle K la bredsiden til for å samle inn maksimalt til kreftaksjonen Rosa Sløyfe. Det endte med et bidrag på 4,6 millioner, 1,1 millioner mer enn forrige innsamlingsrekord.
I hele oktober solgte Circle K-stasjoner over hele landet både bilvask, kaffe og forskjellige effekter til inntekt for Rosa Sløyfe-aksjonen til Kreftforeningen. Fredag 4.november kunne selskapet overrekke en sjekk på drøyt 4,6 millioner kroner til foreningen.
Akershus ga mest
- Dette er et imponerende beløp som er helt avgjørende for brystkreftsaken. Pengene er med på å sørge for at vi kan drive langsiktig forskning som kommer pasientene til gode, sier Ole Alexander Opdalshei, assisterende generalsek
Gå til medietAkershus ga mest
- Dette er et imponerende beløp som er helt avgjørende for brystkreftsaken. Pengene er med på å sørge for at vi kan drive langsiktig forskning som kommer pasientene til gode, sier Ole Alexander Opdalshei, assisterende generalsek


































































































