Dagligvarehandelen
11.11.2025
I år har konkurransen for kakemikser strammet seg til i norsk dagligvare. I Lantmännen er de fornøyde mottagelsen av en hel serie nye kakemikser tidligere i år.
Det var i årets første lanseringsvindu at Lantmännen Cerealia lanserte åtte nyutviklede Regal-kakemikser.
- Vi så et behov for mer innovasjon og friske nyheter i bakehyllen. Derfor lanserte vi flere nye kakemikser med nytt design og en stor satsing på synlighet. Mange forbrukere ønsker en enklere løsning for å kunne nyte hjemmebakt, og her kunne Regal fylle et tomrom med produkter som kombinerer kvalitet og bekvemmelighet. Satsingen bygger på vår merkevare og innsikt i forbrukernes behov, sier markedsdirektør Tone Glomnes til Dagligvarehandelen.
Regal har tradisjoner
Gå til mediet- Vi så et behov for mer innovasjon og friske nyheter i bakehyllen. Derfor lanserte vi flere nye kakemikser med nytt design og en stor satsing på synlighet. Mange forbrukere ønsker en enklere løsning for å kunne nyte hjemmebakt, og her kunne Regal fylle et tomrom med produkter som kombinerer kvalitet og bekvemmelighet. Satsingen bygger på vår merkevare og innsikt i forbrukernes behov, sier markedsdirektør Tone Glomnes til Dagligvarehandelen.
Regal har tradisjoner


































































































