Dagligvarehandelen
14.05.2024
I over 200 Coop-butikker i hele Norge har frivillige i dyrevernorganisasjonen Anima hengt opp falske nyhetsplakater de siste dagene. Målet er å få Coop til å fase ut Ross 308-kyllinger.
I mer enn 200 Coop-butikker i 38 byer over hele landet har frivillige fra dyrevernorganisasjonen Anima de siste dagene hengt opp satiriske plakater og delt ut brosjyrer. På plakatene står det «Vi dropper demokratiet - til gjengjeld får du turbokylling».
Selv om logoen er endret til «Scoop», er det et tydelig stikk til Coop fra Anima.
Likegyldig
- En av Coops kjerneverdier er «innflytelse», og Coop skal i teorien være et medlemsdemokrati. Likevel opplever vi at Coop viser en bemerkelsesverdig l
Gå til medietSelv om logoen er endret til «Scoop», er det et tydelig stikk til Coop fra Anima.
Likegyldig
- En av Coops kjerneverdier er «innflytelse», og Coop skal i teorien være et medlemsdemokrati. Likevel opplever vi at Coop viser en bemerkelsesverdig l


































































































