Blikkenslageren
27.01.2017
Viktigere enn hvor mange års garanti det er på et produkt, er kunnskapen om hvordan det skal brukes. Det mener Knut Roald i Roald & Sønn AS.
- I ni av ti tilfeller hvor det oppstår problemer med et produkt, er det de som håndterer og monterer det som gjør feil, sier Roald.
Han håndterer årlig 33 000 ordrer og mener at kanskje rundt 10 tilfeller ender med at det oppstår et problem. Roalds beste råd for å unngå problemer er å velge en leverandør som er seriøs og etablert i markedet, og søke kunnskap om produktet.
Garanti lite verd
- En garanti er lite verdt om ikke blikkenslageren er kjent med alle forbeholdene om hvordan produktet skal brukes. De m�
Gå til medietHan håndterer årlig 33 000 ordrer og mener at kanskje rundt 10 tilfeller ender med at det oppstår et problem. Roalds beste råd for å unngå problemer er å velge en leverandør som er seriøs og etablert i markedet, og søke kunnskap om produktet.
Garanti lite verd
- En garanti er lite verdt om ikke blikkenslageren er kjent med alle forbeholdene om hvordan produktet skal brukes. De m�