Dagligvarehandelen
13.12.2016
Coop Extra kjører en tung reklamekampanje for økologisk mat på blant annet 90 busser og trikker i Oslo og Akershus denne høsten.
- Vi har i flere år opplevd en sterk etterspørsel etter økologiske alternativer fra våre kunder, som også er våre eiere. I høst har Extra hatt tidenes økologilansering, og har nå over 400 øko-varer i sortimentet. Dette har bidratt til et virkelig løft i interessen og salget av økologiske produkter, men fortsatt er potensialet stort. Særlig ser vi at småbarnsfamilier etterspør økologiske produkter, og vi har satt oss et hårete mål om at 90 prosent av barnematen vi selger skal være økologisk allerede i 2017, sier kjededirektør Christian Hoel i Extra om bakgrunnen for den pågående kampanjen.
Er i angrepsposisjon
Extra har fra oppstarten i 2006
Gå til medietEr i angrepsposisjon
Extra har fra oppstarten i 2006


































































































