Norsk Skogbruk
28.03.2018
Med rekordhøyt totalvolum og stigende tømmerpriser gjennom året ble 2017 et godt år for landets tømmeraktører. Alle andelslagene har driftsoverskudd og bare Allskog, som måtte ta et tap på 15 millioner etter Norske Skog-konkursen, kommer ut med røde tall. Også Nortømmer har hatt et godt år, med en volumøkning på 15 % og et driftsresultat på 9 millioner.


































































































