Dagligvarehandelen
27.02.2024
Delikat påleggssalater har fått ny design og skifter navn til Mills. - Mottagelsen har vært veldig god. De nye begrene gir god synlighet, og folk synes det er spennende at det skjer noe i hylla, sier Frode Fimreite i Mills.
-Vi satser sterkt i denne kategorien. Derfor har vi valgt vår sterkeste merkenavn,Mills, på vår hovedportefølje innenfor påleggssalater. Vi har de siste årene gjort betydelige investeringer ved Mills-fabrikken i Drammen for å kunne realisere satsingen vår, sier Fimreite, som er markedsansvarlig Mills-porteføljen.
Nytt beger, flere reker
I forbindelse med relanseringen har Mills gjort forbedringer på begeret. Den nye versjonen har større kommunikasjonsflate, slik at det skal bli lettere for forbrukerne å finne sine favoritter i butikkene.
Det er ikke gjort noen endringer med hverken smak eller kvalitet, bortsett f
Gå til medietNytt beger, flere reker
I forbindelse med relanseringen har Mills gjort forbedringer på begeret. Den nye versjonen har større kommunikasjonsflate, slik at det skal bli lettere for forbrukerne å finne sine favoritter i butikkene.
Det er ikke gjort noen endringer med hverken smak eller kvalitet, bortsett f