Dagligvarehandelen
14.05.2024
I februar gikk Mills ut og fortalte Dagligvarehandelens lesere at Delikat påleggssalater skifter navn til Mills. Men Delikat er tilbake i påleggssalathylla i Meny.
Allerede den gang fortalte Mills at Delikat ikke forsvinner, men at merket ville bli å finne på «spennende samarbeid vi har med kundene».
- Det krever en forklaring. - Det vil vi gjerne snakke mer om! Målet vårt er å drive vekst i kategorien påleggssalater. Et av virkemidlene er å gi forbrukerne mer å velge mellom. Derfor bruker vi merkevarene Mills og Delikat aktivt for å gjøre påleggssalater mer attraktivt for flere, forteller kommunikasjonssjef Kjersti Johannessen i Mills.
Ikke merkevare-emv
De tre første nye Delikat-variantene ble lansert i runde beger i vinter, og er alle laget med frisk salat og yoghurt. Det er Egg & Bacon, Spicy Kalkun (med kål og gulrot) og Reker i Aioli (med hvitløk).
- Vi har flere spennende produkter på trappene, det er bare å følge med!
- Har Delikat-navnet blitt en slags merkeva
Gå til mediet- Det krever en forklaring. - Det vil vi gjerne snakke mer om! Målet vårt er å drive vekst i kategorien påleggssalater. Et av virkemidlene er å gi forbrukerne mer å velge mellom. Derfor bruker vi merkevarene Mills og Delikat aktivt for å gjøre påleggssalater mer attraktivt for flere, forteller kommunikasjonssjef Kjersti Johannessen i Mills.
Ikke merkevare-emv
De tre første nye Delikat-variantene ble lansert i runde beger i vinter, og er alle laget med frisk salat og yoghurt. Det er Egg & Bacon, Spicy Kalkun (med kål og gulrot) og Reker i Aioli (med hvitløk).
- Vi har flere spennende produkter på trappene, det er bare å følge med!
- Har Delikat-navnet blitt en slags merkeva


































































































