Forskerforum
02.05.2016
Fusjonspress samtidig som ein skal utvide lærarutdanninga til fem år - det krev sitt, det.
Kva går det i? Eg har sansen for dette innleiande spørsmålet til bergenserane. I staden for å svare på korleis det går («bra»), kan ein nemne kva som opptek ein: Jo, det er mykje på jobben for tida, eller snart skal vi flytte, og så har eg vorte hekta på baking. Men i universitets- og høgskulesektoren? No går det i fusjon og lærarutdanning.
Fusjonsbylgja har nådd dei fleste universitet og høgskular. Ein må vere både sta og modig for å stå imot den rådande politikken frå Kunnskapsdepartementet. Prosessen er altomfattande for det norske UH-landskapet, men like fullt er mange av dei same institusjonane samtidig råka av ein annan prosess: overgangen til femårig master i lærarutdanninga, med oppstart hausten 20ı7. Dei to prosessane er kopla saman på fleire måtar. Det er krevjande å byggje ut lærarutdanninga samtidig som ein skal bruke krefter på prosaiske samanslåingar med t
Gå til medietFusjonsbylgja har nådd dei fleste universitet og høgskular. Ein må vere både sta og modig for å stå imot den rådande politikken frå Kunnskapsdepartementet. Prosessen er altomfattande for det norske UH-landskapet, men like fullt er mange av dei same institusjonane samtidig råka av ein annan prosess: overgangen til femårig master i lærarutdanninga, med oppstart hausten 20ı7. Dei to prosessane er kopla saman på fleire måtar. Det er krevjande å byggje ut lærarutdanninga samtidig som ein skal bruke krefter på prosaiske samanslåingar med t