Dagligvarehandelen
12.03.2024
Norske forbrukere rangerer Coops produktserie Änglamark som bransjevinner i Sustainable Brand Index 2024. Reitan går mest frem.
Sustainable Brand Index er Europas største markedsstudie innenfor bærekraft, og består av en vurdering av to områder: miljøansvaret og samfunnsansvaret til en merkevare. 282 merkevarer i 25 forskjellige bransjer er vurdert av 13 000 norske forbrukere.
Coop, Q og Tine
Änglamark blir rangert som den nest mest bærekraftige merkevaren av alle som er med i årets utgave av Sustainable Brand Index - bare slått av Finn. Men det er flere kjente bransjenavn inne på topp ti-listen.
Fjerdeplassen kapres nemlig av Q-meieriene, mens erkekonkurrenten Tine legger beslag på syvendeplassen.
Coop gjør det også best av dagligvarekjedene, med en 15. plass, etterfulgt
Gå til medietCoop, Q og Tine
Änglamark blir rangert som den nest mest bærekraftige merkevaren av alle som er med i årets utgave av Sustainable Brand Index - bare slått av Finn. Men det er flere kjente bransjenavn inne på topp ti-listen.
Fjerdeplassen kapres nemlig av Q-meieriene, mens erkekonkurrenten Tine legger beslag på syvendeplassen.
Coop gjør det også best av dagligvarekjedene, med en 15. plass, etterfulgt


































































































