Dagligvarehandelen
30.04.2024
60 Sommervibber-produkter skal få fart på sommeren hos Spar, Joker og Nærbutikken.
-Sommervibber er blitt et sterk sesongkonsept som er attraktivt for kundene, og derfor også for leverandørene våre. Det gir leverandørene et stort volum og kjøpmennene god omsetning, sier Sølvi Oppedal, leder for innovasjon og prosjekt i kategori i Kjøpmannshuset Norge.
Sommervibber dukket opp i Spar, Joker og Nærbutikken i 2018. I år har Kjøpmannshuset funnet det for godt med en fornyelse av konseptet i form av en redesignet logo og flere produkter. Bak konseptet står avdelinger både i Kjøpmannshuset og Norgesgruppen sentralt.
Økt grillsortiment
- Til sammen har vi nå 60 produkter merket med Sommervibber-logoen. Produktene er unike for Kjøpmannshuset, og gir sommerstemning i butikkene. Du finner produktene i en rekke kategorier gjen
Gå til medietSommervibber dukket opp i Spar, Joker og Nærbutikken i 2018. I år har Kjøpmannshuset funnet det for godt med en fornyelse av konseptet i form av en redesignet logo og flere produkter. Bak konseptet står avdelinger både i Kjøpmannshuset og Norgesgruppen sentralt.
Økt grillsortiment
- Til sammen har vi nå 60 produkter merket med Sommervibber-logoen. Produktene er unike for Kjøpmannshuset, og gir sommerstemning i butikkene. Du finner produktene i en rekke kategorier gjen


































































































