Baker og Konditor
27.01.2017
Bransjekampanjen Brød Virker, kom i gang som en motreaksjon etter flere år med negativ fokus på brød og korn i media.
For å komme en negativ trend i omtalen av brød til livs, valgte brød- og kornbransjen å lage sin egen kampanje med stort fokus på helseperspektivet i grove kornprodukter.
- Målgruppen for kampanjen har i stor grad vært småbarnsforeldre, unge kvinner, studenter, skolebarn og ungdommer. Vi ønsker å fokusere på faktaopplysning om brød og korn og hva det gjør med helsen din, sier Torunn Nordbø i Opplysningskontoret for brød og korn, som har vært prosjektansvarlig for kampanjen.
Bransjen som premissleverandør
Kampanjen og flere andre initiativ har satt brødog kornbransjen i førersetet når det gjelder brødets betydning for god hels
Gå til mediet- Målgruppen for kampanjen har i stor grad vært småbarnsforeldre, unge kvinner, studenter, skolebarn og ungdommer. Vi ønsker å fokusere på faktaopplysning om brød og korn og hva det gjør med helsen din, sier Torunn Nordbø i Opplysningskontoret for brød og korn, som har vært prosjektansvarlig for kampanjen.
Bransjen som premissleverandør
Kampanjen og flere andre initiativ har satt brødog kornbransjen i førersetet når det gjelder brødets betydning for god hels