Dagligvarehandelen
29.09.2020
Melkesalget økte i første halvår. Hos extra Majorstuen har Änglamarkmerket økologisk melk fått ben å gå på.
Änglagmark H-melk ble varianten som fikk størst økning i marsjfarten i Oslobutikken. Den økologiske helmelken fikk en volumøkning på 6,5 prosent fra januar til slutten av september i forhold til samme periode i fjor.
Extras lokketilbud har nok bidratt til veksten, og gitt Rørosmeieriet mer å gjøre.
- Vi har fast tilbud på to Änglamark H-melk og Lettmelk for 32 kroner, forteller kjøpmann Netha Nadarajah
Stabilt totalt sett
Melkedrikkingen i Norge har sunket i flere tiår, men i første halvår i år ble trenden brutt med en økning i salget på litt over to millioner liter i forhold til samme periode i fjor. Det betød en vekst på 1,0 p
Gå til medietExtras lokketilbud har nok bidratt til veksten, og gitt Rørosmeieriet mer å gjøre.
- Vi har fast tilbud på to Änglamark H-melk og Lettmelk for 32 kroner, forteller kjøpmann Netha Nadarajah
Stabilt totalt sett
Melkedrikkingen i Norge har sunket i flere tiår, men i første halvår i år ble trenden brutt med en økning i salget på litt over to millioner liter i forhold til samme periode i fjor. Det betød en vekst på 1,0 p