Kjøttbransjen
03.05.2018
Grossistenes ønsker om leveranser i wraparound fremfor plastkasser har resultert i nye pakkelinjer fra ITO hos Nortura på Rudshøgda.
Kampen om butikkundene er knallhard, og små detaljer kan gi store utslag på salgstallene i det siste leddet. Det har også Nortura erfart, der matvaregrossistenes krav og ønsker har gjort det nødvendig å designe pakkelinjene på nytt fra bunnen av. Det gjelder blant annet for pakking av poser med ulike kjøttbolleprodukter fra to produksjonslinjer, der Nortura nå både tilfredsstiller grossistenes ønske om D-pak som wraparound pappemballasje og at F-pak-posene er pakket med fronten i ønsket retning inni hver emballasjeeske.
VAREN MÅ VISES MOT FORBRUKEREN
- Automatisering av prosesser er positivt, men disse investeringene har vi i første rekke gjort for
Gå til medietVAREN MÅ VISES MOT FORBRUKEREN
- Automatisering av prosesser er positivt, men disse investeringene har vi i første rekke gjort for