Dagligvarehandelen
26.04.2016
Gøy og kreativt, synes de ansatte på Coop Mega Bøler om Ølsalgsskolen. Nå konkurrerer de mot hverandre om å bli best i å vurdere øl-kunder.
På Coop Mega Bøler var de ansatte kjapt igang med å konkurrere seg imellom om høyest score etter at Handelens ølsalgsråd lanserte opplæringsspillet Ølsalgsskolen først uken i april.
Har satt opp premie - Vi har laget en intern konkurranse her i butikken om å få flest poeng. Det er en motivasjonsfaktor å konkurrere på denne måten, det blir et annet mål som drar oss i tillegg til læringen, sier assisterende butikksjef Svein Isaksen.
Hensikten med spillet er å trene opp ferdighetene hos medarbeiderne i å vurdere hvem som skal få kjøpe alkohol eller ei, og det skal skje effektivt o
Gå til medietHar satt opp premie - Vi har laget en intern konkurranse her i butikken om å få flest poeng. Det er en motivasjonsfaktor å konkurrere på denne måten, det blir et annet mål som drar oss i tillegg til læringen, sier assisterende butikksjef Svein Isaksen.
Hensikten med spillet er å trene opp ferdighetene hos medarbeiderne i å vurdere hvem som skal få kjøpe alkohol eller ei, og det skal skje effektivt o


































































































