Skolelederen
25.02.2020
Språkløyper i bruk ved Storhamar videregående skole.
Storhamar videregående skole har i 2019 satset på lesing og skriving i alle fag og brukt Språkløyper i sitt utviklingsarbeid for sine lærere, miljøarbeidere og sin bibliotekar. Tiltaket har vært nyttig og utviklende, sier avdelingsleder for fellesfag, Ann-Cecilie Blom Hagen.
SUKSESSFAKTORENE HAR vÆRT:
1. Arbeidsformen var innarbeidet.
Storhamar videregående skole har i flere år vært en del av Hedmark fylkeskommunes satsing på skoleutvikling, SKUP. Alle lærerne hadde tidligere arbeidet med profesjonsfaglig utviklingsarbeid og kjente forventningene og arbeidsformene som blir brukt i Språkløyper fra tidligere, sier rektor Hildegard Johannessen. Man kom raskt i gang, de lærerne som fikk i oppdrag å se filmene i pakkene som
Gå til medietSUKSESSFAKTORENE HAR vÆRT:
1. Arbeidsformen var innarbeidet.
Storhamar videregående skole har i flere år vært en del av Hedmark fylkeskommunes satsing på skoleutvikling, SKUP. Alle lærerne hadde tidligere arbeidet med profesjonsfaglig utviklingsarbeid og kjente forventningene og arbeidsformene som blir brukt i Språkløyper fra tidligere, sier rektor Hildegard Johannessen. Man kom raskt i gang, de lærerne som fikk i oppdrag å se filmene i pakkene som