Nettverk
23.06.2026
Jeg er inhabil, jeg har spilt fotball på Åråsen, det var på slutten av 1960-tallet, jeg var så liten at den hvite shortsen, den som var obligatorisk
... for alle som spilte for Rælingen, subbet i bakken, det er bare så vidt jeg husker det, men graset var grønt, og toget suste rett forbi gressmatta, den gangen som nå; seinere, da jeg hadde lagt fotballen på hylla, eller kanskje et helt annet sted, et sted der den ikke falt ned, dro jeg ofte til Åråsen, som tilskuer, og enda noen år seinere, på begynnelsen av 1970-tallet, rykket Lillestrøm, kanskje bedre kjent som LSK, opp i den øverste div
Les opprinnelig artikkel


































































































