Kjøttbransjen
06.05.2021
Grilstad, via Tind-varemerket, har det siste året tatt solide jafs av spekematmarkedet i butikk. Økningen i dagligvaresegmentet var på hele 30 prosent for Tindprodukter. Nå har to typer Tind spekesnacks blitt lansert og tilbakemeldingene er svært gode både fra dagligvaremarkedet og HORECA.
Det er et marked i solid vekst merkevaresjef Svein Andreassen i Tind i Grilstad nå akter å bearbeide videre. Det ble nemlig i fjor solgt 100 tonn spekesnacks her i landet og det til en verdi av 46 millioner kroner, ifølge tall fra Nilsen.
To varianter
I februar lanserte Tind to nye varianter av sin spekesnacks og Andreassen er optimist med tanke på markedsutsiktene for denne type produkter.
- Dette markedet vil opplagt vokse i tiden som
Gå til medietTo varianter
I februar lanserte Tind to nye varianter av sin spekesnacks og Andreassen er optimist med tanke på markedsutsiktene for denne type produkter.
- Dette markedet vil opplagt vokse i tiden som