I skolen
09.02.2019
Kunnskapsdepartementet har satt ned en arbeidsgruppe for å redusere unødig tidsbruk i skolen. Arbeidsgruppa startet sitt arbeid i januar 2019, og skal møtes to - tre ganger i året.
Arbeidet vil bli ledet a
Les opprinnelig artikkel


































































































