Medier24
07.03.2018
Telenors konsernsjef Sigve Brekke vil ha EU-toppene med seg på laget når gigantene fra Kina og USA skal slås. - Europa står overfor en kamp om hvem som skal dominere det digitale markedet, advarer Brekke.
Lag ditt eget nyhetsbrev: