Dagligvarehandelen
13.09.2016
DLF vil synliggjøre merkevarenes betydning og arbeidet som gjøres av merkevareleverandørene, enda sterkere og har opprettet to nye priser.
- Ledestjernene skal tydeligere frem, også som inspirasjon for andre leverandører i bransjen, sier markeds- og organisasjonssjef John Aas i Dagligvareleverandørenes forening.
Så langt har man anskueliggjort de beste innenfor produktutvikling gjennom DLFs innovasjonspris. På årets høstmøte skal også medlemsbedrifter som har bygget sterke merkevarer og tatt samfunnsansvar, frem i lyset gjennom to nye kåringer.
- På denne måten retter vi søkelyset mot noe av det som er kjernen i DLF, fremholder adm. direktør Helge Hasselgård.
Skal favne videre enn Nielsen-prisen - Hvis noen skal utdele en mer
Gå til medietSå langt har man anskueliggjort de beste innenfor produktutvikling gjennom DLFs innovasjonspris. På årets høstmøte skal også medlemsbedrifter som har bygget sterke merkevarer og tatt samfunnsansvar, frem i lyset gjennom to nye kåringer.
- På denne måten retter vi søkelyset mot noe av det som er kjernen i DLF, fremholder adm. direktør Helge Hasselgård.
Skal favne videre enn Nielsen-prisen - Hvis noen skal utdele en mer


































































































