Dagligvarehandelen
24.01.2017
Circle K er klar markedsleder når det gjelder å fore norske veifarende med mat og drikke. I februar tar kjeden nye, sunne håndgrep.
- Vi tar for alvor inn over oss at sunnhetstrenden bare øker. Som største aktør har vi et ansvar for å gå foran, sier kategorisjef Camilla Steinberg.
Nye trender
På folkemunne var det tidligere litt flaut og forbundet med noe usunt å fylle magen på bensinstasjonen.
- Dette er i utgangspunktet feil. Vi har alltid brukt rene og sunne råvarer. Men nå har bevisste forbrukere skapt nye trender som vi forholder oss til. Derfor kommer vi med en rekke nyheter i februar, sier Steinberg.
Hun roser forhandlerne for å rapportere om ønsker kundene fremsetter.
- De tilbakemeldingene vi får fra forhandlerne og deres organisasjon, er av helt uvurderlig betydning for å følge markedet best mulig.
Vegetar-trenden tiltar
Gå til medietNye trender
På folkemunne var det tidligere litt flaut og forbundet med noe usunt å fylle magen på bensinstasjonen.
- Dette er i utgangspunktet feil. Vi har alltid brukt rene og sunne råvarer. Men nå har bevisste forbrukere skapt nye trender som vi forholder oss til. Derfor kommer vi med en rekke nyheter i februar, sier Steinberg.
Hun roser forhandlerne for å rapportere om ønsker kundene fremsetter.
- De tilbakemeldingene vi får fra forhandlerne og deres organisasjon, er av helt uvurderlig betydning for å følge markedet best mulig.
Vegetar-trenden tiltar