I skolen
16.03.2019
Ramyar Baban (28) tar yrkesfaglærerutdanning, samtidig som han jobber både på opplæringkontor og i videregående skole.
Høsten 2016 startet Ramyar Baban yrkesfaglærerutdanning ved NTNU i Trondheim. Når han blir ferdig utdannet, vil han kombinere lærerjobb og arbeid i bedrift for å holde seg oppdatert.
- Mandag og tirsdag er jeg her på opplæringskontoret for Tele, Data og Elektro i Oslo og Akershus på Frogner i Sørum. Fra onsdag til fredag er jeg på Elvebakken videregående skole i Oslo som lærer, så skolearbeidet må jeg legge til helg og kvelder. Det betyr at jeg dessverre ikke har noe sosialt liv akkurat nå, men det kan jeg takke meg sjøl
Les opprinnelig artikkel- Mandag og tirsdag er jeg her på opplæringskontoret for Tele, Data og Elektro i Oslo og Akershus på Frogner i Sørum. Fra onsdag til fredag er jeg på Elvebakken videregående skole i Oslo som lærer, så skolearbeidet må jeg legge til helg og kvelder. Det betyr at jeg dessverre ikke har noe sosialt liv akkurat nå, men det kan jeg takke meg sjøl


































































































