Advokatbladet
28.08.2019
Wikborg Rein håper humoristiske Instagram-poster om fagfeltene firmaet jobber med skal tiltrekke seg de aller dyktigste og mest interesserte studentene.
William Westerveld Jensen har siden i fjor sommer vært prosjektleder i Wikborg Rein med ansvar for eksternkommunikasjon. Han publiserer innhold på firmaets LinkedIn-konto, og har overordnet ansvar for alle Wikborg Reins kontoer i sosiale medier.
- Vi har sett flere eksempler på at advokaters egen LinkedIn-aktivitet kan være direkte salgsutløsende, sier Jensen.
MER UFORMELT PÅ INSTA
I fjor sommer startet firmaet en konto på Instagram som i skrivende stund nærmer seg tusen følgere. Primærmålgruppen de
Gå til mediet- Vi har sett flere eksempler på at advokaters egen LinkedIn-aktivitet kan være direkte salgsutløsende, sier Jensen.
MER UFORMELT PÅ INSTA
I fjor sommer startet firmaet en konto på Instagram som i skrivende stund nærmer seg tusen følgere. Primærmålgruppen de