Forskerforum
05.04.2016

Forsking gjev prestisje. No pressar den gode undervisinga seg på.
Med dette «noko» tenkjer eg på gulrøter til gode undervisarar i høgare utdanning. Det som alt har kome, er rapporten «Innsats for kvalitet. Forslag til et meritteringssystem for undervisning ved NTNU og UiT Norges arktiske universitet». Ei sams arbeidsgruppe frå dei to universiteta har utarbeidd framlegget, som tek føre seg: Korleis kan ein best sidestille kompetanse i undervising med forsking ved vitskaplege tilsettingar? Korleis kan ein utvikle eit system for merittering av undervising som motiverer den enkelte og heile universitetet? Arbeidsgruppa tolkar mandatet til at institusjonane ynskjer «å få konkrete forslag til hvordan undervisning, sammen med forskning, kan framstå som en integrert del av den enkeltes karriereforløp».
Forsking vert jamt over vektlagt meir enn undervising ved opprykk og tilsettingar i kombinerte, vitskaplege stillingar. Sida
Gå til medietForsking vert jamt over vektlagt meir enn undervising ved opprykk og tilsettingar i kombinerte, vitskaplege stillingar. Sida