Daglig leder i Venture Factory Media, Tale Gjøvik, sier til Kampanje at hun gleder seg over at Natt &Dag blir en del av gruppen.
- Med deres svært sterke posisjon innenfor målgruppen unge urbane passer de perfekt inn i vår portefølje med publikasjoner. Men det beste av alt er selvsagt å få enda flere smarte, unge folk med på laget.
Gründer av Venture Factory, Even Aas-Eng, sier følgende om kjøpet til Kampanje:
- Natt&Dag er en bit norsk kulturhistorie, og vi føler et stort ansvar når vi nå tar på oss oppgaven med å forvalte denne fantastiske merkevaren videre. Vi tror det finnes et stort potensial her, og vi gleder oss veldig til å bygge videre på det gode arbeidet som er gjort.
Til Medier24 sier han:
- Vi mener det er et uutnyttet potensiale i å satse digitalt med Natt&Dag. Dette passer oss perfekt, for vi hadde ikke den unge urbane målgruppa fra før.
Filter inngår samarbeid med svenske Expo
Natt&Dag starta som en motstemme til de etablerte, norske mediene. Det vil de fortsatt være, 30 år etter
Image-text:
Kampanje melder at Venture Factory Media har kjøpt seg opp i Natt&Dag. Skjermdump nattogdag.no