Kjøttbransjen
22.03.2018
TROMSØ Et snaut år etter at Tromsø-bedriften Mydland AS etablerte nettbutikk, er erfaringene svært gode. Salget har gått bedre enn forventet og nettbutikken har bidratt til økt interesse for bedriftens øvrige produkter.
- Akkurat det så vi ikke komme. Det som skjer er at kundene blir nysgjerrige når de går inn på vår nettbutikk. I utgangspunktet er de ute etter våre spekeprodukter, men så oppdager de at vi har en rekke andre interessante kjøttprodukter å tilby. Slikt gir mersalg, fastslår markedssjef Jørgen Bjørnsborg hos Mydland.
MER MARKEDSFØRING
Han innser at det må jobbes enda hardere med markedsføring av nettsidene. Den delen av satsingen har det ikke vært nok trykk på, innrømmer Bjørnsborg.
Gå til medietMER MARKEDSFØRING
Han innser at det må jobbes enda hardere med markedsføring av nettsidene. Den delen av satsingen har det ikke vært nok trykk på, innrømmer Bjørnsborg.