Kjøttbransjen
10.12.2020
For utstyrsleverandøren MPack har koronapandemien bidratt til en vridning fra normal service-bistand overfor kunder i kjøttindustrien til mer akuttrelatert bistand.
Ifølge daglig leder Sæming Myhre (bildet) har selskapet opplevde en nedgang i salget hittil i år på rundt 15 prosent som følge av pandemien, men han innrømmer overfor
Kjøttbransjen at han hadde fryktet et høyere omsetningsfall.
TOK SEG OPP
- Vi opplevde nærmest full stans i ukene etter at Norge ble stengt ned i vår. Særlig på service-fronten var det stille i en lengre periode. Men så utover sommeren tok ting seg kraftig opp og det er i første rekke film og emballasje som har bidr
Gå til medietKjøttbransjen at han hadde fryktet et høyere omsetningsfall.
TOK SEG OPP
- Vi opplevde nærmest full stans i ukene etter at Norge ble stengt ned i vår. Særlig på service-fronten var det stille i en lengre periode. Men så utover sommeren tok ting seg kraftig opp og det er i første rekke film og emballasje som har bidr