Kjøttbransjen
14.05.2020
Ved hjelp av massiv annonsering i lokalmediene og profilering i sosiale medier, klarte Håland Kjøtt i Rogaland å mer enn doble salget av kjøtt- og kjøttprodukter i butikken uken før påske. Det kompenserte godt for bortfallet av catering-salget og salget til HORECA-markedet.
Midt oppe i all tristesse rundt koronasituasjonen, tok Idar Håland & Co i kjøttbedriften på Klepp, en viktig beslutning for påske: Mobilisering! Det skulle mobiliseres for å få opp salget i den kanalen det er praktisk mulig å øke salget.
100 PROSENT ØKNING
- Vi gikk aggressivt til verks og det ga altså resultater. Det som skjedde var at vi satte oss ned før påske for å løfte fram ideer og finne fram til måter å gjøre dette på. Det ble tidlig klart at det var butikken vår som var nøkkelen, når andre salgska
Gå til mediet100 PROSENT ØKNING
- Vi gikk aggressivt til verks og det ga altså resultater. Det som skjedde var at vi satte oss ned før påske for å løfte fram ideer og finne fram til måter å gjøre dette på. Det ble tidlig klart at det var butikken vår som var nøkkelen, når andre salgska